۰

حوادث / کل اخبار

جان باختن یک عابر پیاده در محور سامان به پل زمانخان

سپتامبر 12, 2017 در 13:26 توسط

رئیس پلیس راه سامان تیران از جان باختن یک عابر پیاده در حادثه رانندگی در محور سامان به پل زمانخان خبر داد.
 
سرگرد محسن رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با اعلام این خبر افزود: در ساعت 12:10 امروز یک دستگاه خودروی سواری پــژو در مسیر جاده سامان به پل زمانخان با یک عابر پیاده زن برخورد می کند که متاسفانه منجر به مرگ این عابر پیاده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این حادثه روبروی یکی از باغات گردشگری این شهرستان در این محور به وقوع می‌پیوندد، اظهار داشت: این عابر پیاده به هنگام خارج شدن از یکی از باغات گردشگری، با یک خودروی سواری پژو برخورد می‌کند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست می دهد.
 
رئیس پلیس راه سامان تیران با تاکید بر اینکه اکثر باغات گردشگری در این محور غیر اصولی و غیر استاندارد در حاشیه راه تعبیه شده اند، تصریح کرد: این باغ گردشگری‌ها علاوه بر اینکه فاقد رمپ واگرا و همگرایی برای جریان ترافیک در محور سامان به پل‌زمانخان هستند، قطعا می‌توانند در ایجاد تصادف در این محور نقش داشته باشند.
 
رئیسی یادآور شد: بارها از سوی پلیس و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان به آنان تذکر جدی داده شده بود که متاسفانه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.
 
به گزارش سامانِ بـرتـر، این عابر پیاده یکی از گردشگران این شهرستان و اهل استان خوزستان بود که امروز بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
 
انتهای پیام/
سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *