۰

اجتماعی و فرهنگی / اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

فرماندار سامان: تصفیه خانه آب شرب شهر سامان از دغدغه های مردم این شهر است

آگوست 28, 2017 در 22:23 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: در 2 سال اخیر، اعتبارات 100 میلیارد ریالی به تصفیه خانه آب شرب شهر سامان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان اظهار داشت: امروز تمامی ادارات و ارگان های انقلاب اسلامی در این شهرستان مستقر شده‌اند و مشغول به انجام وظیفه به شهروندان می باشند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان سامان 385 جانبار، 127 شهید، 15 آزاده و 5 شهید جاویدالاثر داریم.

فرماندار شهرستان سامان با عنوان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت ها، پتانسیل ها و جاذبه های فراوانی دارد، تصریح کرد: فرصت های سرمایه گذاری بالایی در شهرستان سامان وجود دارد که در این راستا مردم ادیب، شاعر و شعر پرور سامان خوشبختانه همکاری و مشارکت های خوبی را با دولت پیشقدم بودند که در این راستا شاهد اقدامات زیرساخت های مطلوبی در این شهرستان بوده‌ایم.

صالحی خاطرنشان کرد: اکثر پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان سامان افتتاح شده اند، با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی دسته بندی و اولویت بندی شده اند.

وی بیان داشت: اعتبارات خوبی در طول 4 سال گذشته به شهرستان سامان اختصاص داده شده است که در این راستا یکی از دغدغه های مهم این شهرستان مشکل تصفیه خانه آب شرب شهر سامان است که اعتبارات 100 میلیارد ریالی در طول 2 سال اخیر به این امر اختصاص داده شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان با بیان اینکه این پروژه از سال 1373 شروع است، افزود: در طول 2 سال اخیر به دلیل وجود تراکم کاری، هنوز این پروژه تکمیل نشده است و لذا در این زمینه قول مساعد داده شده است تا پایان سال جاری این تصفیه خانه تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *