۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری: در دولت یازدهم، 64 پروژه در شهرستان سامان افتتاح شده است

آگوست 28, 2017 در 21:04 توسط

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت یازدهم، 64 پروژه در شهرستان سامان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، گودرز امیری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در این شهرستان 64 پروژه با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: در دولت یازدهم در شهرستان سامان، حدود 19 پروژه گلنگ زنی شده است که مجموع این اعتبارات در حدود 740 میلیارد ریال بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعدادی از پروژه های باقی مانده در شهرستان سامان از جمله کمربندی شهر سامان در حال انجام است که انتظار می رود تا پایان سال‌جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

امیری خاطرنشان کرد: تصفیه خانه آب شرب شهر سامان بنا بر اذعان مسئولان، مقرر شده است تا پابان تیرماه سال 1397 تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در شهرستان سامان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است، افزود: عمده‌ترین این پروژه ها، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شوراب صغیر و خانه پزشک و همچنین افتتاح مرکز همودیالیز در شهر سامان بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: هم اکنون 2 پزشک در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شوراب صغیر و خانه پزشک به شهروندان این روستا ارائه خدمات می دهند که در این راستا یک سری خواسته های مردمی مبنی بر شبانه روزی نمودن این مرکز ارائه شده است که این درخواست می بایست از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر شبانه روزی نمودن این مرکز پیگیری شود.

امیری به 2 پروژه مهم و ارزشمند در شهرستان سامان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه ها هم اکنون مجوزات قانونی آنها صادر شده است که امید است مقدمات کلنگ زنی آنها فراهم شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دهکده المپیک یکی از این پروژه ها می باشد که با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به کلنگ زنی نیروگاه برقی خورشیدی در شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که مراحل قانونی این آنها طی شده است و منتظر هستیم سرمایه گذاری و کلنگ زنی این 2 پروژه در این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *