۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: بهره برداری اردوگاه چم عالی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش است

آگوست 17, 2017 در 20:14 توسط

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: راه اندازی و بهره برداری اردوگاه چم عالی سامان از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، بهروز امیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از اردوگاه آموزشی و پرورشی چم عالی سامان با بیان اینکه این اردوگاه نزدیک به 30 سال است که از روند ساخت آن می گذرد و هنوز به بهره برداری نرسیده است، افزود: راه اندازی و بهره برداری این اردوگاه از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد.

وی اظهار داشت: محیط بیرون از خانه و مدرسه یکی از ضروریات رشد و بالندگی دانش آموزان به شمار می رود که این اردوگاه به مصداق واقعی خود می تواند در تربیت جوانان تاثیر بسزایی ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان تلاش خواهد نمود تا این بستر تربیتی و تفریحی را تکمیل و به بهره برداری برسد، تصریح کرد: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه و بودجه و تمامی نهادها و خیرین منطقه و شهرستان در تکمیل ساخت این اردوگاه آموزشی و پرورشی، این نهاد را یاری دهند.

در ادامه این بازدید، فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه این شهرستان هر ساله شاهد حضور 2 میلیون مسافر و گردشگر می باشد، اظهار داشت: خیل کثیری از این مسافران و گردشگران از جامعه بزرگ فرهنگی کشور می باشند که به این شهرستان سفر می کنند.

صالحی ساخت و تکمیل این اردوگاه را از نیازها و ضروریات این شهرستان عنوان کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری خواستار تکمیل اردوگاه چم عالی سامان شد.

در ادامه این بازدید محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان که از نوروز 1396 تا به کنون بیش از 6 بار از این اردوگاه بازدید و از نزدیک روند فعلی ساخت این اردوگاه مشاهده کردند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در بازدید از اردوگاه آموزشی چم عالی سامان، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان سامان و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *