۰

کل اخبار

فرماندار سامان: دانش آموزان این شهرستان از فرصت های علمی استفاده کنند

آگوست 10, 2017 در 19:28 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: دانش آموزان این شهرستان از فرصت های علمی استفاده کنند و انگیزه و هدف گذاری برای سایرین نیز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی، ظهر امروز در آئین تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برگزیدگان استانی مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن کریم، عترت و نماز در این شهرستان با بیان اینکه شهرستان سامان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری می باشد، افزود: برنامه ریزی در راستای آموزش، یکی از مهم ترین مولفه ها برای موفقیت دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: موفقیت باید علاوه بر هدایت تحصیلی می بایست هدایت های دیگری نیز صورت گیرد، چرا که آموزش کاری پر حجم و سنیگن است.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در طول دوره های آموزشی برنامه های خوبی به صورت امکان سنجی و اولویت بندی در شهرستان صورت گرفته است که  امید است طراحی و تدوین این برنامه ها موجبات توفیقات بیشتر را برای شهرستان در پروژه آموزشی را به همراه داشته باشد.

صالحی با تاکید بر اینکه دانش آموزان شهرستان سامان از فرصت های علمی استفاده کنند و انگیزه و هدف گذاری برای سایرین نیز داشته باشند، تصریح کرد: زمانی که ما توفیقات علمی را می بینیم وظیفه خود می دانیم که در ایجاد زیر ساخت ها تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان افزود: باید در جهت موفقیت های بیشتر، اولویت بندی و پردازش ایده و افکار مدیران و فرهنگیان را داشته باشیم تا شاهد موفقیت های علمی بیشتر در شهرستان علم و فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *