۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

90 نفر از دانش آموزان شهرستان سامان تجلیل شدند

آگوست 10, 2017 در 18:53 توسط

در مراسمی از 90 دانش آموز راه یافته به مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برگزیدگان استانی مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن کریم، عترت و نماز در شهرستان سامان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان ظهر امروز در آئین تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و برگزیدگان استانی مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن کریم، عترت و نماز در این شهرستان با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی شهرستان سامان هر ساله 20 الی 22 دانش آموزان از شهرستان سامان در مدارس نمونه دولتی و تیز هوشان قبول می شوند و به این مدارس ورود پیدا می کنند، افزود: شهرستان سامان در راستای ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی و تیز هوشان حائز رتبه های برتر را داراست.

محمد دهقانی اظهار داشت: شهرستان سامان یک شهرستان فرهنگی و علمی است و افزایش تعداد قبولی ها و کسب رتبه های برتر داشن آموزان به جهت وجود همکاران خوب و توانمند در این شهرستان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در کنار اهمیت دادن به مسائل آموزشی، آموزه های دینی و تربیت نیز از الویت های مهم این شهرستان برای دانش آموزان است و ما باید در حوزه آموزش، تربیت و دین وحدت ایجاد کنیم و کسانی که در این سه حوزه موفق باشند آینده جزء کسانی هستند که مسئولیت اجتماعی در جامعه خواهند داشت.

دهقانی با اشاره براینکه برای موفقیت دانش آموزان تنها نباید آموزش و پرورش برنامه ریزی داشته باشد، اظهار داشت: در راستای داشتن جامعه پویا و پر نشاط و دانش آموزان برتر باید تمامی دستگاه ها و مسئولین و مدیران، هم فکری و همکاری را با آموزش و پرورش را داشته باشند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *