۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اجرای 10 عنوان برنامه به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان سامان

جولای 14, 2017 در 22:32 توسط

رئیس بهزیستی شهرستان سامان از احرای 10 عنوان برنامه همزمان با هفته بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، صدیقه عسگری امروز در افتتاح پایگاه سلامت که همزمان با آغاز هفته بهزیستی برپا شده بود، با بیان اینکه در این پایگاه اندازه گیری فشار خون انجام می شود افزود: به دلیل آنکه فشار خون علائم خاصی ندارد و بسیاری از مردم به دلیل مشغله های کاری مختلف شاید زمان مناسبی برای اندازه گیری فشار خون خود نداشته باشند، در واقع سعی نمودیم با استقرار این پایگاه، بتوانیم بک نوع غربالگری را در بین این افراد داشته باشیم.

وی اظهار داشت: این غربالگری و ایستگاه سلامت به مدت 3 روز در سطح شهرستان سامان دایر خواهد بود که علاوه بر این پایگاه، در روزهای آتی در پارک کودک شهر سامان این ایستگاه دایر خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان سامان با عنوان اینکه همزمان با هفته، جشن بهزیستی برای معلولان و مددجویان بهزیستی این شهرستان انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: این جشن در هفته جاری در پارک کودک شهر سامان برگزار خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: برپایی کارگاه آموزشی ویژه مددجویان، معلولان و سایر شهروندان در هفته بهزیستی برگزار خواهد شد.

عسگری افزود: خدمات فیزیوتراپی و کار درمانی در طول ایام این هفته رایگان خواهد بود و همچنین افرادی که از درمان اعتیاد و کمپ های اعتیاد استفاده می کنند، خدمات آنها به صورت نیم بهاء محاسبه خواهد شد و می توانند از این نوع خدمات بهره مند شوند.

رئیس بهزیستی شهرستان سامان با بیان اینکه همزمان با این هفته، کارکنان و پرسنل بهزیستی این شهرستان با امام جمعه دیدار خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان شهرستانی از مددجویان و معلولان شهرستان سامان سرکشی خواهند کرد و از نزدیک مشکلات آنها مورد بررسی قرار خواهند داد و نیازمندی های آنان جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *