۰

کل اخبار / مذهبی

عفاف و حجاب، خانه را به دار الشفاء تبدیل می کند

جولای 13, 2017 در 14:57 توسط

معاون رادیو معارف و سخنران اجتماع صیانت از حریم خانواده در شهرستان سامان گفت: عفاف و حجاب، خانه را تبدیل به دار الشفاء می کند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام والمسلمین معصوم اسماعیلی وردنجانی امروز در جمع اجتماع کنندگان حمایت از حجاب و عفاف با بیان اینکه حجاب و عفاف اعتباری زیادی دارد، افزود: حجاب، عفاف و حیاء خانه را تبدیل به دارالشفاء می کند.

وی اظهار داشت: حضرت آدم برای این در زمین آفریده شد و خداوند برای آدم کادو معنوی فرستاد و از جانب خداوند، جیرائیل سه چیز را برای آدم فرستاد تا یکی از این سه مورد که شامل دین، عقل و حیاء بود را انتخاب کند که حضرت آدم عقل را را انتخاب کرد.

معاون رادیو معارف و سخنران اجتماع صیانت از حریم خانواده در شهرستان سامان با عنوان اینکه هر کجا که عقل باشد حیاء و دین نیز وجود خواهد داشت، تصریح کرد: حیاء و دین در عقل بشر نهفته است و آدم بی حجاب، بی حیاء و بدون عفاف عقلی ندارد.

اسماعیلی با اشاره به موضوع حجاب بیان داشت: از نظر حضرت زهرا (س) بهترین زن امت، کسی است که تا می تواند نامحرم او را نبیند و او نامحرم را نبیند و زمان نزدیکی زن به خدای متعال زمانی است که حشر و نشر با نامحرم نداشته باشد و زنی با حیاء و عفیف باشد، چرا که عفاف و حجاب و حیاء خانه را تبدیل به دار الشفاء می کند .

وی با بیان اینکه عفاف و حیاء مختص زن در جامعه نیست، خاطرنشان کرد: مردان نیز باید دارای عفاف و حیاء باشند.

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه (س) خون هزاران شهید و شهدای مدافع حرم در راستای عفاف و حجاب و همجنین صیانت از حرم حضرت زینب کبری (س) دانست و خواستار رعایت عفاف و حجاب در جامعه شد چرا که با از بین رفتن حجاب، عفاف و حیاء در جامعه، ما همه مدیون خون هزاران شهید خواهیم بود و همیشه باید از خون شهیدان پاسداری نمود.

اسماعیلی رعایت عفاف و حجاب را در جامعه به خصوص برای نسل جوان مهم برشمرد و گفت: باید شرایط مطلوب برای رعایت عفاف و حجاب وجود داشته باشد چرا که نسل های سوم و چهارم جامعه ادامه دهنده این مسیر می باشند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *