۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

احتمال خاموشی برق در سامان قوت گرفت/ مشترکین برق صرفه جویی کنند!

جولای 12, 2017 در 00:30 توسط

رئیس اداره برق شهرستان سامان گفت: با توجه به مصرف بیش از حد برق توسط مشترکین، احتمال خاموشی برای مشترکین در شهرستان وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حسین ریاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کشاورزانی که در مصرف برق از ساعت 19:00 لغایت 23:00 که زمان اوج بار می باشد، نهایت صرفه جویی را ایفا کنند، سعی خواهد شد هزینه های برق به صورت روزانه برای آنها رایگان در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به افزایش مصرف برق توسط مشترکین در شهرستان سامان، امکان وجود خاموشی وجود خواهد داشت، کما اینکه کشاورزان در این راستا همکاری لازم را با اداره برق دارند و همواره در مصرف برق صرفه جویی می کنند.

رئیس اداره برق شهرستان سامان بیشترین مصرف کنندگان برق در این شهرستان را مشترکین تجاری و خانگی عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به وضعیت بحرانی آب شرب در برخی از مناطق شهر سامان، شاید مشترکین ما را به سمت استفاده از کولرهای گازی سوق داده است که این مهم سبب افزایش مصرف برق به خصوص در زمان پیک مصرف شده است که هم اکنون مصرف برق مشترکین در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

ریاحی خاطرنشان کرد: در واقع اولویت اصلی ما تامین برق با کیفیت مطلوب میزان افت ولتاژ برق در مناطق شهری و روستایی می باشد و این در حالی است که بیشترین افت ولتاژ برق مربوط به 2 نقطه در روستای هوره و یک نقطه در روستای صادق آباد از توابع بخش زاینده رود سامان می باشد.

وی با اشاره به افت ولتاژ برق در این نقاط تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای رفع ولتاژ برق از 400 میلیون ریال به یک میلیارد ریال برآور شده است که در صدد هستیم با تعیین پیمانکاران جدید، این مشکل را بزودی مرتفع کنیم تا شاهد این وضعیت در این نقاط نباشیم.

رئیس اداره برق شهرستان سامان با توصیه به شهروندان در خصوص صرفه جویی در مصرف برق اظهار داشت: با توجه به مصرف زیاد مشترکین، امکان خاموشی وجود خواهد داشت.

ریاحی یادآور شد: با توجه به اینکه در سال گذشته ساماندهی شبکه برق رسانی در کل شهرستان سامان انجام شده است، افزود: در مجموع 20 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 9 هزار متر شبکه فشار متوسط در این شهرستان ساماندهی شده است و این در حالی است که در روستاهایی از جمله شوراب صغیر، چلوان، چم چنگ، چم عالی و گرمدره با 18 هزار و 200 متر شبکه فشار ضعیف و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال اصلاح و ساماندهی شده است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *