۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

آمادگی شهرستان سامان برای استقبال از مسافران عید فطر و تابستان

ژوئن 20, 2017 در 18:40 توسط

فرماندار شهرستان سامان از اعلام آمادگی این شهرستان به جهت استقبال از مسافران عید سعید فطر و تابستانی در شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در نشست ستاد تسهیلات و خدمات سفر که به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز فصل تابستان برگزار شده بود با بیان اینکه شهرستان سامان آمادگی کامل به جهت استقبال از مهیمانان را دارد افزود: در این خصوص برنامه ریزی هایی در جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان سامان یکی از نقاط گردشگری و توریستی در استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که هر ساله شاهد افزایش چشمگیر حضور گردشگران و مسافران به خطه سر سبز سامان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر، می بایست کشیک اداره ای داشته باشند تصریح کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان از جمله اصناف، نیروهای امدادی، نظارتی و… خدمات ویژه ای را باید در طول ایام تعطیلات به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

صالحی یادآور شد: در این راستا بخشداری ها و دهیاران به جهت ارائه خدمان مطلوب به مسافران، تمامی امکانات بهداشتی و رفاهی برای گردشگران و مسافران در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس سطح شهرستان سامان آماده استقبال از مسافران و گردشگران هستند اظهار داشت: نقاط گردشگری پل تاریخی و تفریحی زمانخان، پل کاهکش، پل هوره و روستاهای هدف گردشگری از جمله یاسه چای، سوادجان، هوره و چلوان آمادگی کامل به جهت استقبال از مسافران و گردشگران را نیز دارا هستند.

فرماندار سامان خاطرنشان کرد: سعی تمامی دستگاه های اجرایی آن است که بتوانند در ایام تعطیلات، روزهای پرنشاطی را برای مسافران و گردشگرانی که به این خطه از استان چهارمحال و بختیاری سفر می کنند، به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *