۰

ایثار و شهادت / ورزشی

فینال مسابقات فوتسال رهروان ولايت در شهرستان سامان برگزار شد

نوامبر 28, 2014 در 00:46 توسط

همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته بسیج، فینال مسابقات فوتسال با رقابت 3 تیم با عنوان رهروان ولايت حلقه های صالحین در شهرستان سامان برگزار شد.

IMG_1088 (Copy)

به گزارش سامان بـرتـر، بابک سورشجانی مسئول کمیته داوران شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر گفت: مسابقات فوتسال رهروان ولایت حلقه های صالحین در دو رده سنی از بین 6 تیم جوانان و 6 تیم بزرگسالان در طول هفته بسیج به صورت دور مقدماتی در شهرستان سامان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در روز پایانی این هفته، فینال فوتسال در رده جوانان، بین تیم های شهید مدنی چم چنگ و شهید چمران شوراب صغیر برگزار شد، تیم شهید مدنی چم چنگ توانست 6 بر 1 تیم شهید چمران شوراب صغیر را شکست دهد.

همچنین در فینال فوتسال در رده بزرگسالان بین تیم های شهید مدنی چم چنگ و گردان امام حسین (ع) سامان برگزار شد که مجدداً تیم شهید مدنی چم چنگ توانست با غلبه بر تیم گردان امام حسین (ع) سامان با نتیجه 3 بر 2 قهرمان فینال این رده از مسابقات شود.

به گزارش سامانِ بـرتـر، تعداد 12 تيم در رده های جوانان و بزرگسالان منتخب پايگاه هاي مقاومت بسيج شهرستان سامان در این نوع از رقابت ها شرکت داشتند که به مدت چهار روز، در محل سالن ورزشي تربيت بدني شهرستان سامان، در طول هفته بسیج برگزار شد.

در ادامه این گفتگو مهدی نادری مسئول تربيت بدني حوزه مقاومت بسيج امام جواد (عليه السلام) سامان، هدف از برگزاري اين دوره از مسابقات در طول هفته را، ايجاد روحيه ي نشاط و شادابي در بين بسیجیان و به خصوص در بين حلقه هاي صالحين عنوان كرد و افزود: اهمیت، نقش و تاثير ورزش ، در سلامتي و ايجاد انگيزه در افراد و به ويژه در بين جوانان و نوجوانان بسيجي، بسيار حائز اهميت است.

وي در پايان با اظهار رضايت از روند برگزاري مسابقات گفت: اميدورايم پس از اين نيز شاهد برگزاري مسابقات در رشته هاي مختلف ورزشي ، براي برادران و حتي خواهران بسيجي باشيم .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *