۱

اجتماعی و فرهنگی

تدوین سند جامع پیشگیری از اعتیاد در شهرستان سامان

نوامبر 8, 2014 در 01:51 توسط

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان گفت: برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری سند جامع پیشگیری از اعتیاد در سامان تدوین و برای اجرایی نمودن تا پایان امسال به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

image_news_12854

به گزارش سامان بـرتـر و به نقل از تسنیم، علی قنبری دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان با رویکرد اشتغال محور و توسعه فرهنگ مبارزه با مواد مخدر از درون خانواده‌ها و جامعه تشکیل شده و تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی در این زمینه داشته است.

وی افزود: شورای مبارزه با مواد مخدر با اتخاذ تدابیر لازم و با هماهنگی مراجع انتظامی و قضایی از ایجاد شرایط لازم برای توزیع و استعمال مواد مخدر توسط برخی افراد سودجو جلوگیری می‌کند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر سامان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد شهرستان سامان برای نخستین بار در استان به‌عنوان یک طرح ابتکاری تدوین و برای اجرایی کردن طرح‌ به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

قنبری خاطرنشان کرد: آموزش خانواده‌ها در قالب مهارت‌های زندگی و آموزش جوانان در مورد پیشگیری از اعتیاد و کاهش ابتلا به آسیب‌های اجتماعی از اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به عملکرد افزود: بهزیستی عملکرد خوبی تاکنون داشته و اعتیاد در بین مددجویان به صفر رسیده و می‌توان گفت عملکرد چشمگیری داشته است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: جلسات به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و راهکارهای ارائه شده در این جلسات به دستگاه‌های مرتبط انعکاس داده می‌شود.

انتهای پیام/

+

۱ دیدگاه

  1. امید

    on نوامبر 8, 2014 - پاسخ

    بسیار عالی.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *