۰

اجتماعی و فرهنگی / خبر استانی

طرح هم کدسازی تلفن های ثابت چهارمحال و بختیاری اجرا شد

اکتبر 30, 2014 در 02:12 توسط

طرح هم کدسازی تلفن های ثابت چهارمحال وبختیاری از شامگاه چهارشنبه هفتم آبان جاری در استان اجرا شد.

Tci-Arm

به گزارش سامان بـرتـر و به نقل از ایرنا، شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری در اطلاعیه ای در خصوص اجرای طرح سراسری هم کد سازی تلفن های ثابت، حذف کد بین شهری در محدوده استان و همه تماس های استانی، سهولت در ارتباطات درون استانی با هزینه کمتر و برقراری تماس تلفنی در سراسر استان بدون پیش شماره را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرده است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری در این طرح، پیش شماره های 0381 و 0382 حذف شده و پیش شماره 038 جایگزین آن گردید.

در اجرای این طرح در شهرهای شهرکرد، شهرکیان، فرخشهر، هفشجان، طاقانک، بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجی، شلمزار، گهرو، سامان و بن رقم 3 به شماره تلفن های شهرهای یاد شده افزوده شده و تلفن های این مناطق هشت رقمی شد.

در شهر لردگان نیز، سه رقم نخست پیش شماره تلفن های ثابت حذف شده و چهار رقم 3444 به این شماره ها افزوده شد.

در طرح هم کدسازی تلفن های ثابت چهارمحال وبختیاری، در شهر اردل، سه رقم پیش شماره تلفن های ثابت منطقه حذف شده و چهار رقم 3434 به آن افزوده شد.

این طرح همچنین در شهر فارسان با حذف سه رقم نخست شماره تلفن ثابت و افزوده شدن 3322 و چلگرد با حذف رقم نخست شماره تلفن ثابت و افزوده شدن دو رقم 33 اجرا می شود.

در اطلاعیه شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری آمده است:شهروندان می توانند برای دریافت تغییرات شماره تلفن های شهرها و روستاهای استان به سامانه اینترنتی  www.tci-chba.ir مراجعه کرده یا با سامانه های تلفنی 1818 یا 3131 و واحد اطلاع رسانی 118 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *