۰

خبر استانی / ورزشی

رئیس فدراسیون فوتبال در شهرکرد

اکتبر 28, 2014 در 14:14 توسط

رئیس فدراسیون فوتبال ایران بر ضرورت کنار رفتن بخشی نگری و توجه به کلان شهرها در حوزه ورزش تاکید کرد.

13921021124213571892393

به گزارش سامان بـرتـر و به نقل از ایسنا، علی کفاشیان ششم آبان ماه در سفر به شهرکرد در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت کنار رفتن بخشی نگری و توجه به کلان شهرها در حوزه ورزش، تصریح کرد: نگاه فدراسیون فوتبال توجه ویژه به استان‎های کم برخوردار است.

وی اظهارکرد: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ نیروی انسانی از پتانسل مطلوبی برخوردار است به طوری که در برخی از رشته‎های ورزشی در سطح ملی افتخار آفرین شده است.

کفاشیان افزود: چنانچه در چهارمحال و بختیاری به ورزش به ویژه در حوزه ورزش‎های حرفه‌ای همچون فوتبال بها داده شود، استعدادهای پنهان این استان شکوفا خواهد شد.

به گفته کفاشیان، هم اکنون بیش از چهار داور لیگ برتر در کشور از روستاها و شهرهای استان چهارمحال و بختیاری هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به وضعیت نامناسب تیم‌های فوتبال در این استان اشاره و اظهارکرد: عدم اعتبار مالی و عدم حمایت اسپانسرها از استان‎های کم برخوردار از مهم‎ترین مشکلاتی است که باشگاه‎های ورزشی در چهارمحال و بختیاری به آن مواجه هستند.

وی از سرمایه گذاری بر روی تیم فوتبال استان در لیگ دسته دوم خبر داد و بر لزوم فراهم کردن زمینه‎های لازم برای ایستادن این استان بر روی پای خود برای حفظ استعدادها و فعالیت آن‎ها در همین استان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *