۰

اجتماعی و فرهنگی

انتخابات شورای دانش آموزی به روایت آموزشگاه دین و دانش سامان + تصاویر

اکتبر 25, 2014 در 14:15 توسط

همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان دختر و پسر شهرستان سامان اقدام به برگزاری شورای دانش آموزی در مدارس نمودند.

IMG_20141025_100801 (Copy)

به گزارش سامان بــرتــر، همزمان با برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی، دانش آموزان آموزشگاه دین و دانش شهرستان سامان با همکاری مسئولان مدرسه اقدام به برگزاری این انتخابات نمودند.

عزت الله تقوی رئیس آموزشگاه دین و دانش شهرستان سامان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سامان بـرتـر به تشریح هدف اجرای این انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات شورای دانش آموزی فرصت مناسبی است که دانش آموزان با اعتماد به نفس، به مرحله خودباوری برسند و اینکه بدانند همت در انجام هر کاری امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی نقش موثری در جهت ایجاد پل ارتباطی دانش آموز با مدیران و معلمان خواهد بود تصریح کرد: بعضی از محصلین به دلیل آنکه امکان بیان مشکلات را به صورت مستقیم با ما ندارند این انتخابات فرصتیست برای آنها که دانش آموزان با ایجاد یک پایگاه در مدارس، مشکلات را از طریق شورای دانش آموزی بیان و به ما منعکس کنند.

تقوی در ادامه این گفتگو به برگزاری نشست های سالانه با منتخبین شورای دانش آموزی اشاره کرد و اذعان داشت: در این نشست ها با برنامه ریزی ها و مصوباتی که اجرایی می کنیم با کمک آنها می توانیم یاری گر آنها باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *