۰

اجتماعی و فرهنگی

افتتاح کارگاه آموزشی تدوین برنامه های عملیاتی مدیران مدارس در شهرستان سامان

اکتبر 22, 2014 در 14:32 توسط

کارگاه آموزشی مدیران مدارس شهرستان سامان افتتاح شد.

IMG_0993

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سامان، کارگاه آموزشی تدوین برنامه عملیاتی سالانه برای مدیران مدارس با حضور دهقانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سامان، حبیبی معاون آموزش متوسطه اداره کل، برزویی رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل، و معاون آموزش و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش سامان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سامان برگزار گردید.

دراین جلسه حبیبی با بیان اینکه آموزش و پرورش سامان در بازدیدهای بازرسان وزارتی رتبه اول استان را کسب نمود و امتیاز کامل را کسب نمود این امر را حاصل تلاشهای شبانه روزی مجموعه مدیریت آموزش و پرورش سامان و همکاران در مدارس دانست و ایجاد این تحول در زمان کوتاه مدیریت جدید در این اداره را نوید بخش کسب موقعیت شایسته شهرستان سامان در سطح استان دانست.

وی در ادامه برگزاری چنین کارگاهی را، نوآوری دانست که باید برای گسترش آن در سطح گسترده تری برنامه ریزی نمود.

ایشان در این رابطه افزود: مواردی که موجب تجلیل بازرسان وزارتی گردید فاصله کم ستاد و صف در سطح استان بود و این امر حاصل برگزاری چنین جلساتی می باشد.

حبیبی در ادامه با ذکر این مطلب که تأکید وزیر آموزش و پرورش بر کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزش و پرورش است خواستار شایسته کارکردن علیرغم زیاد کار کردن گردید و در این راستا برنامه ریزی بر اساس واقعیت ها و عمل بر اساس آرمان ها را عامل موفقیت دانست.

در ابتدای این جلسه نیز محمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در جلسه، در سخنانی به ارئه گزارشی از اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر در این مدیریت پرداخت و کسب موفقیت های اخیر در آموزش و پرورش سامان را دستاورد حرکتی همدلانه و براساس خرد جمعی در این مدیریت و حاصل زحمات کلیه همکاران فرهنگی و نیز همکاری مسئولان در سطح شهرستان و استان عنوان کرد و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *