۰

خبر استانی

پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياری به مناسبت درگذشت آيت الله مهدوی کنی

اکتبر 21, 2014 در 15:45 توسط

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي درگذشت آيت ا… مهدوي كني، رئيس مجلس خبرگان رهبري را تسليت گفت.

777777777777777777777777CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری چهار محال و بختیاری، در متن پيام قاسم سليماني دشتكي آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه، حضرت آيت الله مهدوي كني، ياور صديق امام و رهبري باعث تألم و تأثر فراوان گرديد.

در بخش بعدي اين پيام آمده است: اين عالم بزرگوار، همواره عمر با بركت خود را صرف مجاهدت، تعليم و تربيت نيروهاي انقلابي و نشر معارف اسلامي و اخلاقي نمودند.

در بخش ديگري از پيام تسليت سليماني دشتكي آمده است: مرحوم آيت الله مهدوي كني، در طول سال هاي پيش از انقلاب، در خط مقدم سپاه و صفوف مبارزات مردمي حضور داشتند و در راه مبارزه با رژيم ستمشاهي، علاوه بر تحمل رنج ها و مصائب فراوان، هنگامه هاي زيادي با رشادت هاي خود كردند.

در بخش بعدي پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: ايشان كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي، مسئوليت ها و جايگاه ها مهمي را با پشتكار وصف ناپذير و سعه صدر، اداره و مديريت كردند و در پيشبرد اهداف جمهوري اسلامي ايران هم نقشي اساسي بر عهده داشتند.

در قسمت پاياني پيام تسليت سليماني دشتكي آمده است: اينجانب، فقدان اين عالم بزرگوار را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، رئيس جمهور محترم، اعضاي محترم مجلس خبرگان رهبري، روحانيون و و خانواده مكرم ايشان تسليت عرض مي نمايم و از خداوند يكتا براي ايشان غفران واسعه الهي و همنشيني با اهل بيت (ع)، امام راحل (ره) و شهدا و براي بازماندگان صبري جزيل مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *