۰

ورزشی

سالن چندمنظوره چلوان سامان در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

اکتبر 20, 2014 در 12:47 توسط

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای 135 ویژه برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در استان خبر داد.

IMG_0557[1] (1)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایسنا، عبدالرحمن قاسمی 27 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه، از اجرای 135 برنامه در این هفته خبر داد.

وی افزود: 30 مهر ماه، همزمان با هفته تربیت بدنی بزرگترین فستیوال هنرهای رزمی در سالن تختی شهرکرد با حضور کلیه ورزشکاران رزمی استان در رشتههای وشو، کاراته، تکواندو، جودو و کوانگفو  برگزار میشود.

قاسمی از افتتاح چند پروژه عمرانی در این هفته خبرداد و تصریح کرد: طی این هفته سالن ورزشی بکس تختی شهرکرد، سالن چندمنظوره چلوان سامان، زمین چمن نقنه بروجن و سالن چندمنظوره گندمان افتتاح میشود.

وی دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان ورزشی، برپایی همایش پیاده رویی در 9 شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی بومی محلی را از دیگر برنامههای پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی برشمرد.

قاسمی به فعالیت 575 هیات ورزشی در استان، گفت:  هم اکنون 13 هزار و 950نفر از ورزشکاران استان تحت پوشش بیمه حوادث هستند که از این تعداد 3هزار و670نفر آنان بانوان هستند.

وی به مسابقات آسیایی این چئون اشاره و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات هفت نفر از ورزشکاران استان در رشتههای دو، پرتاب دیسک، پرش تور، تیراندازی باتفنگ و بسکتبال حضور داشتند.

قاسمی با اشاره به موفقیت تیم بسکتبال کشور در این دوره از مسابقات، افزود: در این تیم محمد جمشیدی و بهنام یخچالی از چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که خوش درخشیدند و این تیم موفق به کسب مدال نقره شد.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات پارا آسیایی نیز نسرین فرهادی و طیبه جعفری حضور یافته‌اند که امیدواریم بتوانند مقام برتر را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *