۰

خبر استانی

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری معرفی شد

اکتبر 18, 2014 در 20:02 توسط

«محمد میرزایی اخلاص» روز شنبه در آیینی با حکم رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری معرفی شد.

vT

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایـرنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری در این آیین گفت: رویکرد تغییر مدیریت باید به ارتقاء شاخص ها و خدمات رسانی در دستگاه های اجرایی شتاب بدهد.

‘خدابخش مرادی’ افزود: در دولت تدبیر و امید عجله ای برای تغییر در مدیریت ها وجودنداشته و تغییر و تحولات براساس احساسات انجام نمی شود.

وی اظهار کرد: بهزیستی یک نهاد حمایتی بوده و دولت مکلف است برای حمایت از افراد نیازمند و جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی گام بردارد.

مدیرکل سابق بهزیستی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: هم اکنون بیش از 32هزار معلول و سه هزار و 500 زن سرپرست خانوار در استان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند.

‘حسین سعیدی’ افزود: از این تعداد هشت هزار نفر مستمری بگیر دائم بهزیستی استان هستند.

وی اظهار کرد: دراستان 322 کودک امداد بگیر و 43کودک یتیم در خانه ایتام نگهداری می شود.

وی تعداد مراکز توانبخشی استان را 24مرکز و مراکز مشاوره ای را 26مرکز عنوان کرد وگفت: 700 مرکز و مووسسه خیریه در استان فعال است.

حسینی از گلنگ زنی ساختمان تربیت بدنی جامعه معلولان در استان خبرداد و اظهار کرد: برای راه اندازی این ساختمان بیش از دو میلیارد و400میلیون ریال اعتبار از بهزیستی و یک میلیارد و 500میلیون ریال از اعتبارات استانی پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، مشاور رییس سازمان بهزیستی و رییس دبیرخانه فعالیت های فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در آیین معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری حضور داشتند.

در این آیین از خدمات ‘حسین سعیدی اسحاقی’ تقدیر و ‘محمد میرزایی اخلاص’ به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *