۰

اجتماعی و فرهنگی

نواخته شدن زنگ نمادین شکوفه‎ها در مدارس شهرستان سامان + دانلود تصاویر

سپتامبر 22, 2014 در 13:49 توسط

آیین جشن شکوفه‌ها صبح امروز به صورت نمادین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مدارس ابتدایی شهرستان سامان، همزمان با سراسر استان برگزار و طی آن زنگ شکوفه‌ها توسط محمد دهقانی رئیس اموزش و پرورش شهرستان سامان نواخته شد.

IMG_6547 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامان بــرتــر، در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها با حضور رئیس اموزش و پرورش شهرستان سامان و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبستان پسرانه شهید جعفر زاده و دبستان شهداء سامان برگزار شد.

در این مراسم دهقانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن تبریک آغاز بازگشایی مدارس و تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره 8 سال شجاعت و دلاورمردی و جان افشانی شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

دهقانی در ادامه سخنان خود به گزارشات آموزش و پرورش بر نحوه و اجرای عملکرد مدارس در سطح شهرستان پرداخت و گفت: همان طور که امروز روز جشن شکوفه ه را برگزار کردیم فردا نیز همزمان با سراسر کشور آغاز بازگشایی مدارس را داریم که قریب به 12/5 میلیون دانش آموز در سراسر کشور به کلاس درس و تحصیل می روند.

وی به تعداد 5،611 دانش آموز در سطح شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: از این تعداد دانش آموز در سه دوره تحصیلی در 67 واحد آموزشی حضور پیدا خواهند کرد.

ایشان به فعالیت 2 ماهه و مستمر همکاران آموزش و پرورش در جهت برنامه ریزی ها و تدارک بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: همکاران ما در این زمینه فعالیت های بسیاری در جهت هر چه باشکوه تر مدارس و ایجاد برنامه ریزی منظم در مدارس داشتند که جا دارد از تمامی همکاران، معلمین و مسئولین شهرستانی تشکر و قدردانی کنم.

دهقانی در خاتمه از اولیای دانش آموزان خواست با حضور چشمگیر خود در مدارس نسبت به وضعیت تحصیلی فرزندان خود مطلع باشند، زیرا هر چقدر این حضور پر رنگتر و چشمگیر باشد نشان دهنده توجه فرهنگی بیشتر والدین به فرزندانشان است.

دانلــود کامل تصاویر (حجم دانلود 83.356 کیلوبایت)

تعداد تصاویر:  91 عـدد

IMG_6489 (Copy)

IMG_6536 (Copy)

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *