۰

اجتماعی و فرهنگی

نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان زرهی خود را به نمایش گذاشتند

سپتامبر 22, 2014 در 11:29 توسط

همزمان با آغاز هفته گرامی داشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح چهارمحال وبختیاری روز دوشنبه با برپایی رژه، توان رزمی و زرهی خود را به نمایش گذاشتند.

IMG12535199

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایــرنــا، در این رژه، که در چهارراه استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد،نیروهای رزمی و زرهی از گردان های نمونه سپاه قمر بنی هاشم (ع)، نیروی انتظامی،نیروی یگان ویژه پاسداران، بسیجیان،واحدهای نمونه هلال احمر، نیروهای وظیفه ، واحدهای موتوری ، توپخانه ، جنگ نوین و رزهی توان خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادتها و ایثارگری رزمندگان اسلام برشمرد.

سردار ˈرضا محمد سلیمانی ˈ در آغاز این رژه نظامی افزود: نظام ایرانی اسلامی برگرفته از اصول دین است و در برابر تهاجم دشمنان نیز ایستاد و حمله رژیم بعثی عراق را دفع و خثنی کرد.

به گفته وی،بیداری اسلامی منطقه با الگوگیری از نظام انقلاب اسلامی شکل گرفته و این بیداری اسلامی نیز خود را مدیون ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر تهاجم شرق و غرب می داند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت:دفاع مقدس یک حماسه فرا زمانی و فرامکانی است و نتیجه انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود:دفاع مقدس معلم انقلاب اسلامی است و این معلمی به ساختن آینده ایران اسلامی کمک می کند.

محمد سلیمانی گفت:جهان اسلام اکنون در حال بیداری است و هر کس از چشمه بیداری اسلامی بنوشد حیات خواهد یافت.

وی یادآور شد:در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام ابهت پوشالی غرب و شرق را فرو ریختند و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باعث استیصال غرب، بیداری اسلامی در منطقه ، کاهش نفوذ ابرقدرتها در خاورمیانه، افزایش قدرت ایران و ایجاد امنیت در منطقه به واسطه حضور ایران اسلامی شد.

در ابتدای این آیین که استاندار چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت، مسوولان ارشد نظامی و اجرایی ،فرماندهان و مسولان چهارمحال وبختیاری به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *