۰

اقتصادی - عمرانی

زمانیان: بی‌عدالتی به جان سهام عدالت افتاده است

سپتامبر 21, 2014 در 12:50 توسط

سید سعید زمانیان دهکردی درباره تعلل دولت در حذف یارانه دهک های پردرآمد، ‌گفت: ‌دولت باید تکلیف هزینه و درآمدهای طرح هدفمندسازی یارانه ها را مشخص کند.

81256229-5855330

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید سعید زمانیان، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد،‌ گفت: دولت باید تکلیفش را با طرح هدفمندسازی یارانه ها روشن کند.

وی با اشاره به رکود در اجرای پروژه های عمرانی و افزایش بیکاری و اینکه اشتغال 4 میلیون کارگر فصلی دستخوش حوادث مختلف شده است،‌گفت:‌ باید برای رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری در همه بخش ها به زیرساختهای اقتصادی و تولید توجه شود.

این عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس درباره شیوه خود اظهاری برای حذف یارانه پردرآمدها،‌ گفت: خود اظهاری شیوه خوبی برای حذف دهکها نبود و از اول اشتباه بود.

زمانیان دهکردی با بیان اینکه نگرش دولت به موضوع هدفمندی از اول غلط بود و باید از ابتدا به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر یارانه پرداخت می کرد، ‌گفت:حداقل یارانه سه دهک درآمدی باید حذف شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس در ادامه درباره عملکرد سهام عدالت، ‌گفت:‌ تکلیف سهام عدالت روشن نیست و مدیریت آن مدیریت مشخصی  نیست.وی با بیان اینکه میزان سود و هزینه سهام عدالت مشخص نیست و براساس اطلاعات واگذاری ها به افراد خاص بوده که باید شفاف شود،‌ گفت: طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت  آماده است و بنده هم آن را امضا کردم و درهفته جاری هم حتما آن را پی گیری می کنم.

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اول باید اقساط سهام عدالت پرداخت شود، ‌گفت:‌ متاسفانه سهام عدالت فقط بر روی کاغذ است و مشکلات فنی آن حل نشده است.این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بسیاری از شرکتها وجود خارجی ندارد و معلوم نیست سهام توزیع شده برای کدام شرکت است، ‌گفت:‌این شبهات در تحقیق و تفحص روشن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *