۰

اجتماعی و فرهنگی / خبر استانی

آمادگی دو هزار و 200 مدرسه در چهارمحال و بختیاری برای استقبال از مهر

سپتامبر 21, 2014 در 02:06 توسط

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آمادگی دو هزار و 200 مدرسه استان برای استقبال از مهر خبر داد.

001

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایسنــا، محمدتقی گنجعلی 29 شهریورماه در نشست ستاد پروژه مهر 93 ویژه بازگشایی مدارس استان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: تمهیدات لازم برای هر چه بهتر برگزار کردن روز شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس در استان در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید در دو هزار و 200مدرسه استان، افزود: آموزش و پرورش استان از سه ماه پیش با انجام فعالیت‌های متعدد در قالب پروژه مهر 93، مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده کرده است.

گنجعلی نصب پارچه، بنر در سطح شهر، اطلاع رسانی در مورد ثبت نام دانش آموزان، دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مستندسازی اقدامات پروژه مهر را از دیگر برنامه‌های طرح کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در استان برشمرد.

وی افزایش سطح رضایت‌مندی مردم استان، استفاده از ظرفیت‌های نهادهای دولتی و غیردولتی و بازگشایی باشکوه مدارس را از  دیگر اهداف پروژه مهر عنوان کرد.

گنجعلی از دانش آموزان و اولیای آنها خواست تا برای کاهش حجم ترافیک در شهرهای بزرگ استان در روزهای اول سال تحصیلی از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *