۰

اجتماعی و فرهنگی

دهقانی: پروژه مهـر دیدی وسیع به آموزش و پرورش است

سپتامبر 20, 2014 در 15:10 توسط

محمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سامان، در آستانه اول مهر و سال تحصیلی جدید، در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه  و در جمع نماز گزاران و مردم متدين این شهرستان، به ایراد سخنرانی پرداخت.

IMG_0045 (Copy)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سامان، وی گزارشی از فعالیتهای آموزش و پرورش در تدارک برای بازگشایی مدارس و برنامه های سال تحصیلی پیش رو در این مدیریت و در سطح مدارس شهرستان را، ارائه نمود.

دهقانی در سخنان خود، با تشبیه پروژه مهر به یک نگاه جامع به آموزش و پرورش و تلاش برای آمادگی در تمام شئون برای بازگشایی مدارس، از آمادگی کامل مدارس برای شروع سال تحصیلی پربار خبر داد.

ایشان در ادامه از همفکری و همکاری کلیه مسئولین به خصوص شورای آموزش وپرورش شهرستان سامان در مسیر پروژه مهر تشکر نمود و گفت: طی این مسیر  بدون همکاری مجموعه کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش امکان پذیر نبود.

دهقانی در ادامه، خواستار مشارکت آحاد مردم در تمامی شئون آموزش و پرورش شد و ضمن تأکید بر اولویت پرورش برآموزش، برنامه ریزی  امسال این مدیریت  را بر محور كيفيت بخشی به فعاليت هاي  آموزشی و پروررشی به خصوص برگزاری نماز جماعت در مدارس دانست.

دهقانی در پایان ضمن مبارک دانستن تقارن ایام هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، از ایثارگران و یادگاران ایام هشت سال دفاع مقدس دعوت نمود تا با کمک به آموزش و پرورش در مقابله با تهاجم فرهنگی، مانع کمرنگ شدن ارزشهای والای دفاع مقدس در نسل های جدید شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *