۰

ایثار و شهادت

دیدار فرماندار و نماینده مردم سامان از خانواده شهید اسماعیل دُرّه

سپتامبر 17, 2014 در 12:31 توسط

نماینده مردم سامان و فرماندار شهرستان سامان از خانواده شهید اسماعیل درّه بازدید کردند.

IMG_6206 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامـان بــرتــر، عصر روز گذشته نماینده مردم سامان به همراه فرماندار و بخشدار مرکزی و همچنین برخی از مسئولین استانی به جهت سرکشی از روستای چم چنگل در جهت بررسی مشکلات این روستا به دیدار خانواده شهید اسماعیل درّه سر زدند.

زمانیان نماینده مردم شهرستان سامان در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با پدر شهید و دلجویی از آن از نحوه شهادت پسرش جویا شد.

آقای صالحی فرماندار شهرستان سامان نیز ضمن احوالپرسی با خانواده شهید، به پدر شهید قول داد آرامگاه ویژه ای برای فرزند شهید آماده کند و بر سر مزارش احداث کند.

IMG_6205 (Copy)

شهید اسماعیل دُره در 6 مرداد سال 1348 در خانواده ای ساده و مذهبی چشم به جهان گشود. دوران ابتدائی را در دبستان انصار روستای چم جنگل با موفقیت به پایان رساند. سپس جهت ادامه تحصیل به شهرکرد رفت و دوران راهنمایی و دبیرستان را در شهرکرد مشغول تحصیل شد. دانش آموز سال دوم دبیرستان بود که از طریق بسیج ناحیه سامان به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و پس از چند ماه نبرد در منطقه فاو در سن 18 سالگی در تاریخ 21 بهمن سال 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ایشان در فرازی از وصیت نامه خود خطاب به برادرش می گوید: برادر عزیزم بهمن جان، اکنون من در جبهه هستم امیدوارم بتوانی از پدر و مادرم خوب نگه داری کنی و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشی و در راه اسلام تلاش نمائی.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *