۰

اجتماعی و فرهنگی

جلسه شورای هماهنگ ترافیک در شهرستان سامان برگزار شد

سپتامبر 15, 2014 در 22:50 توسط

جلسه شورای هماهنگ ترافیک در محل فرمانداری شهرستان سامان برگزار شد.

IMG_6124 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامـان بــرتــر، جلسه شورای هماهنگ ترافیک پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به ریاست آقای رئیسی معاون فرماندار شهرستان سامان برگزار شد.

در این جلسه رئیسی معاونت فرمانداری سامان با اشاره به برگزاری سه روزه جشنواره روستا گردی یاسه چای، بازگشایی مدارس و ترافیک سنگین در جمعه آخر این هفته که مقارن با جمعه آخر ماه خواهد بود اشاره کرد و تصریح کرد: امید است اداره راهنمایی و رانندگی در این زمینه اقدامات و تدابیر لازم را اجرایی کند تا مشکلاتی در این زمینه ایجاد نشود.

در این نشست مجید جلالی پور بخشدار مرکزی به نصب چراغ چشمک زن در مسیر روستای شوراب صغیر اشاره کرد و گفت: روشنایی کافی باید در محل فروش محصولات باغی وجود داشته باشد تا دغدغه و مشکلاتی برای فروشندگان ایجاد نشود.

در ادامه این نشست عیسی ملکی بخشدار زاینده رود به نصب سرعت گیر در روستای قوچان و در محل مدارس روستای سوادجان اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم جهت بازگشایی مدارس انجام گیرد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره سه روزه روستاگردی یاسه چای (یاسه چاه) اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به حجم زیاد ورود گردشگران در حاشیه رودخانه زاینده رود و پل صادق آباد باید تمهیدات لازم در جهت برقراری منظم این مسیرها اجرایی شود.

ملکی با اشاره مجدد به برگزاری این جشنواره تصریح کرد: با توجه به ورود 300 فرهنگی از سراسر کشور به این جشنواره علاوه بر تمهیدات لازم، لکه گیری از تپه چم کاکا، پل صادق آباد تا مارکده باید صورت گیرد.

در ادامه این جلسه رسول سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سامان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، مباحث این جلسه را اقداماتی جا افتاده عنوان کرد و تصریح کرد: در بخش بازگشایی مدارس و همچنین ترافیک احتمالی در جمعه آخر شهریور ماه در جهت عدم به وجود آمدن ترافیک در مسیرهای متعدد شهرستان، برنامه ریزی ها صورت گرفته که به امید خدا اجرایی خواهد شد.

در ادامه عبدالله مقصودی مسئول حقوقی و خدمات اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان به برخی از مدارس در نقاط حادثه خیز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن برخی از مدارس از جمله هنرستان شهید ذبیحی، مدرسه استثنایی در مسیر خیابان ذوب آهن و برخی از مدارس دیگر در روستاهای شوراب صغیر و گردنه چم کاکاء، باید علائم هشدار دهنده نصب شود تا از بروز حوادث در این زمینه جلوگیری شود.

مقصودی در یایان در مورد حادثه خیز بودن این مدارس گفت: همچنین یکی از مدارس روستای مارکده که در محل دیوار حائل قرار داد در حال تخریب است که جلساتی در این رابطه با این مهم برگزار شده است که متاسفانه نتیجه ای در پی نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *