۰

خبر استانی

مراکز کارآفرینی، تفریحی و گردشگری شهرستان سامان بازدید می شود

سپتامبر 14, 2014 در 13:51 توسط

مدیرکل امور بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: دومین نشست مشاور وزیر و مدیرکل دفاتر امور بانوان و خانواده در استان در راستای رفع مشکلات بانوان برگزار می‌شود.

13410

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایسنـا، فاطمه دوستی 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین نشست مشاور وزیر و مدیرکل دفاتر امور بانوان و خانواده در استان خبر داد و گفت: این نشست با شش محور از 25 تا 27 شهریور ماه در استان برگزار می‎شود.

وی آسیب شناسی و بازنگری اساس نامه و عملکرد، رویکرد برنامه ششم در حوزه زنان و خانواده، هماهنگی در حوزه پژوهش، بررسی آسیب اجتماعی با محوریت اعتیاد در حوزه زنان، برگزاری دوره‎های آموزشی توانمندسازی ویژه مدیر کل و آسیب شناسی ساختار و بدنه نیروی انسانی، امور بانوان و خانواده را از محورهای این نشست برشمرد.

دوستی خاطر نشان کرد: در این راستا از مراکز کارآفرینی، تفریحی و گردشگری چهار شهرستان، کیار، سامان، بروجن و کوهرنگ بازدید می‎شود.

وی با اشاره به رویکرد دولت در مردمی شدن فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها، اظهار کرد: بازنگری اساس نامه‌ها و مشکلات از جمله اهداف این نشست است که در این راستا یک نشست ویژه با حضور سازمان‎های مردم نهاد و منتخبین بانوان در بروجن برگزار می‌شود.

دوستی با بیان اینکه این نشست دومین نشست منطقه 2 کشور است افزود: این نشست به منظور ایجاد هماهنگی و جلوگیری از پراکندگی حوزه‎های فعالیت و ایجاد تعامل بین استانی در راستای رفع مشکلات بانوان برگزار می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند اتفاقات مطلوبی در برنامه پنجم توسعه رخ داد اما متاسفانه در برنامه پنجم توسعه ردیف بودجه‎ای اختصاص داده نشد و اکثر برنامه‌ها بی‌تکلیف ماند.

به گفته وی، در برنامه ششم توسعه، ردیف بودجه‎ای اختصاص داده شد که اگر در این راستا قانون تعریف شود تاثیر بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف خواهد داشت.

دوستی از راه‌اندازی مرکز مطالعات زنان خبر داد و گفت: هماهنگی در حوزه پژوهش زنان یکی از مهم‎ترین محورهای این نشست خواهد بود که به آن پرداخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *