۰

اجتماعی و فرهنگی

گزارشی جامع از اهم فعالیت یکساله دانشگاه پیام نور واحد سامان

آگوست 19, 2014 در 12:58 توسط

دانشگاه پیام نور واحد سامان گزارشی از عملکرد و اهم فعالیت یکساله خود را در راستای نظام آموزشی به صورت رسمی اعلام کرد.

0101

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر ، گزارش پیش رو از طرف جمشید ابراهیم پور سامانی ریاست دانشگاه پیام نور واحد سامان ارائه گردیده است:

ابراهیم پور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و خصوصا دو شهید گرانقدر رجایی و با هنر، اهم فعالیت و سوابق آموزشی دانشگاه پیام نور واحد سامان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد سامان در راستای شعار آموزش عالی برای همه کس ،همه وقت ،همه جا در سال ( 1386 ) با یک رشته مدیریت صنعتی و با (75) نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است تصریح کرد: تاکنون تعداد رشته های تحصیلی دایر در این دانشگاه (8) رشته (مدیریت صنعتی ،مدیریت جهانگردی، مهندسی صنایع، حسابداری، علوم اقتصاد، مهندسی مدیریت پروژه ، ریاضیات و کاربردها، مترجمی زبان انگلیسی) در مقطع کارشناسی افزایش یافته است.

این دانشگاه در سال جاری از طریق آزمون های سراسری و شرایط سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد و در حال حاضر تعداد دانشجویان در حال تحصیل ( 535) نفر هستند که در رشته های دایر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و تا کنون بالغ بر (80) نفر از دانشجویان این دانشگاه  فارغ التحصیل شده و وارد بازار کار گردیدند و( 22 ) نفر از دانشجویان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند. درسال جاری نیز حدود (400) نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های صدر الذکر بصورت کنکور سراسری و یا از طریق سوابق تحصیلی وجود دارد .

ایشان فضای فعلی دانشگاه پیام نور را یک فضای جدید با امکانات مناسب آموزشی (کتابخانه،سایت،کلاسهای مجهز به ویدئو دیتا و …) عنوان کرد که در دو طبقه و در زمینی بالغ بر (50000) متر مربع در سال (91) به بهره برداری رسیده است.

اهم فعالیت های دانشگاه در یک سال گذشته عبارتند از :

  1. برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوعات متفاوت
  2. نشست های سیاسی فرهنگی با موضوعات متفاوت
  3. گرامی داشت اعیاد و….
  4. برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی
  5. شرکت در برنامه های شهر وشهرستان
  6. جذب اساتید مجرب  وتوانمند
  7. برگذاری مناسب ازمونهای پیان ترم
  8. برگزاری نماز جماعت
  9. تجهیز کتابخانه به کتب و مرجع
  10. افزایش تعداد تجهیزات مورد نیاز و رایانه سایت
  11. تجهیز کلاسهای درس به ویدئو دیتا
  12. بهسازی جاده دسترسی دانشگاه تو سط شهردادری
  13. بهسازی محوطه دانشگاه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *