۰

اقتصادی - عمرانی

بازارچه صنایع دستی پل زمانخان 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

آگوست 17, 2014 در 12:52 توسط

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) چهارمحال وبختیاری گفت:برای راه اندازی فاز نخست بازارچه صنایع دستی استان 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

bazarcheh saman

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان بـرتـر و به نقل از ایرنـا، ˈعلی آبیلیˈ گفت: بازارچه صنایع دستی استان چهارمحال وبختیاری در ورودی پل زمانخان شهر سامان در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع راه اندازی می شود که زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم می کند.

وی اضافه کرد:این میزان اعتبار از محل تسهیلات و اعتبارات صندوق ملی تامین می شود.

آبیلی با بیان اینکه تولیدات هنرمندان و صنعتگران چهارمحال وبختیاری در قالب 50 غرفه و بر اساس زنجیره تولید و گردشگری به نمایش گذاشته می شود، افزود: سراجی سنتی، مصنوعات چرمی، خاتم ،قلمزنی، فرش، گلیم، جاجیم ،نمد، منبت، معرق، مشبک، لباس های سنتی در این غرفه ها ارائه می شود.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) چهارمحال وبختیاری تهیه مواد اولیه ، تهیه تجهیزات و آموزش، برندسازی محصولات صنایع دستی و فروش تویلدات هنرمندان را از فعالیت های پیش بینی شده در این بازارچه بیان کرد.

آبیلی گفت:این خدمات از سوی پشتیبانان مشاغل کارگاهی و خانگی و کارآفرینانعرصه صنایع دستی استان چهارمحال وبختیاری ارائه می شود و امسال 70تا 80 درصد از اعتبارات صندوق مهر امام رضا به تکمیل زنجیره تولید و خوشه کسب و کار سوق می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *