۰

رئیس جمهور

درخواست های مردم در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در شهرکرد

آگوست 6, 2014 در 14:29 توسط

تونل آب باید خراب شود، امید گشایش از کلیدت داریم، دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدید، روحانی مدبر تشکر تشکر و… از مهمترین شعارهای مردم در استادیوم انقلاب شهرکرد در مراسم سخرانی رئیس جمهور بود.

155704

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از مهر، رئیس جمهور بعد از ورود به استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد مورد استقبال گسترده مردم  استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

با توجه به اینکه رئیس جمهور به شهرستانی دیگر سفر نمی کند و مراسم استقبال مردمی تنها در شهرکرد انجام شد مردم بسیاری از شهرهای و روستاهای مختلف استان خود را به مرکز استان برای استقبال رسانده بودند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری از طوایف مختلف حضور پر رنگی در استادیوم انقلاب شهرکرد داشته وبا داشتن پلاکارد های مختلف و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی در دست استقبال پر شوری از رئیس جمهور داشتند.

مردم با سردادن شعار های مختلفی از قبیل” صلی علی محمد یاور رهبر آمد”، “دست گل محمدی به شهر ما خوش آمدی”و…  استقبال پر شور خود را نشان دادند.

هنگامی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در حال سخنرانی و بیان کم آبی استان بود مردم با سردادن “شعار تونل باید خراب شود” “تونل باید خراب شود” بیانات امام جمعه  شهرکرد را تائید کردند.

شعار های “روحانی مدبر تشکر تشکر” و… از دیگر شعارهایی بود که در این مراسم عنوان شد.

همچنین بر روی بنر ها و پارچه ها در دست مردم نیز عبارت های””عزا عزای آب است چهارمحالی بی تاب است”،” احداث تونل گلاب و بهشت آباد برابر با مرگ چهارمحال و بختیاری”، “روحانی به بام ایران خوش امدید” و… به چشم می خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *