۰

طبیعت و گردشگری

جشنواره سامان گشت در شهرستان سامان برگزار می‌شود

جولای 30, 2014 در 02:10 توسط

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال بختیاری گفت: ظرف دو هفته آینده جشنواره سامان گشت در شهرستان سامان برگزار می‌شود.

b3858

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از خبرگزاری فارس، بهمن عسگری گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان مسافرت‌های مردم از سراسر کشور به سمت استان ما آغاز خواهد شد و در این راستا تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

گرمای هوا در بسیاری از نقاط کشور به ویژه مناطق جنوبی کشور آزاردهنده است و مناطق خنک و بکر این استان بی‌شک هدف گردشگران قرار خواهد گرفت.

عسگری از برگزاری جشنواره سامانگردی در شهرستان سامان خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت و جاذبه‌های گردشگری شهرستان سامان و سرازیر شدن خیل عظیم مسافران تابستانی در ایام تعطیلات، جشنواره‌ای با رویکرد روستایی در این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هدف اصلی این جشنواره را افزایش شناخت و مسافران از محصولات کشاورزی، آیین و سنن، سوغات، موسیقی و بازی های محلی این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: این جشنواره در طی 2 هفته آینده در روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

عسگری با بیان اینکه در این جشنواره از چهار تور مسافرتی خارج از استان دعوت می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره علاوه بر معرفی استان، موجب ورود گردشگر به این استان و رونق اقتصادی استان به ویژه شهرستان سامان می‌شود که باید با یک برنامه‌ریزی منظم در طول سال ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *