۰

خبر استانی

مسیر استقبال از رییس جمهور در شهرکرد اعلام شد

جولای 27, 2014 در 18:15 توسط

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به شهرکرد، گفت: خیابان 12 محرم تا میدان بسیج شهرکرد برای استقبال مردمی از رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

IMAGE635305062467002948

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از خبرگزاری مهر، حمید ملک پور پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم است همه دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی فضا سازی مناسبی در راستای سفر ریاست جمهور به این استان داشته باشند.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از تبلیغات محیطی در مرکز استان استقبال خوبی از رئیس جمهور به این استان را داشته باشیم.

ملک پور ادامه داد: خیابان 12 محرم تا میدان بسیج برای استقبال مردمی در نظر گرفته شده است و قرار بر این است که تمامی بنر ها به صورت متحد شکل طراحی شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد اذعان داشت: برای استقبال از رئیس جمهور لازم است حداکثر از امکانات مردمی و حضور بخش غیر دولتی استفاده گردد.

ملک پور اطلاع رسانی به موقع را یکی از مهم ترین اقدامات دانست و یادآور شد: اطلاع رسانی به موقع از مقوله مهمی برخوردار است که لازم است دستگاه ها و مدیران اجرایی از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در روز سفر رئیس جمهور به این استان نیرو های خود را با فرم رسمی در نقاط مختلف مستقر خواهند کرد و آمادگی لازم برای برپایی چادر در چند نقطه را خواهند داشت.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تجهیزات لازم برای دریافت نامه ها و شیوه مکاتبات و ارسال درخواست ها از طریق سامانه پست هدایت می شود و اداره پست جمع آوری آن را به عهده خواهد گرفت.

جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران نیز در نظر گرفته شده است

وی اظهار داشت : خودرو هایی که از شهرستان می آیند در خیابان کاشانی استقرار پیدا خواهند کرد و از آن جا افراد به سمت ورزشگاه انقلاب پیش خواهند رفت.

ملک پور حضور حراست را در این روز یک امر لازم و ضروری دانست و یادآور شد: حراست باید برای جمع آوری اشیاء ممنوعه فضایی را در نظر بگیرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: امید است با تمهیدات لازم که در نظر گرفته شده بتوانیم برنامه های خوبی را در استان به صورت عمومی برگزار کنیم.

ملک پور حضور خبرنگاران در این روز را ضروری دانست و یادآور شد: جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران نیز در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *