۰

خبر استانی

مقدمات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری فراهم شده است

جولای 27, 2014 در 18:04 توسط

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: مقدمات کار برای سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از خبرگزاری مهر، خدابخش مرادی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها اظهار داشت: مدیر روابط عمومی باید تمامی شرح وظایف سازمان و عملکرد آن را بداند و در همین راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره اینکه روابط عمومی نقطه ارتباط جامعه و مردم است، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید با عناصر و اجزای سازمان ارتباط قوی تری را داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه دانستن حق مردم است، اذعان داشت: ارتباط روابط عمومی ها با اصحاب رسانه لازم است قوی تر باشد.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها لازم است ارتباط، مسائل و مشکلات یک سازمان را بتوانند به خوبی مدیریت کنند.

مرادی اطلاع رسانی دقیق و به موقع را یکی از اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد: روابط عمومی ها باید روابط خود را با جامعه خبری بسیار قوی کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید فضای نقد را  بتوانند به خوبی مدیریت کنند چرا که چشم و گوش سازمان هستند.

منشاء تحول و اثر در استان، سفر مقامات عالی است

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: مقدمات کار برای سفر ریاست جمهوری در این استان فراهم شده است.

مرادی اظهار داشت: شناخت مسائل و مشکلات این استان در اولویت اول مقدمات سفر است و پیگیری جلسات مختلف از جمله شورای برنامه ریزی و تبلیغات و اطلاع رسانی برای ورود سفر رئیس جمهور از مهترین اقدامات قبل از سفر رئیس جمهور به این استان است.

وی تصریح کرد: برای فراهم کردن بستر مناسب سفر ریاست جمهور باید از تبلیغات محیطی و فضاهای محیطی استفاده کرد.

مرادی بیان داشت: روابط عمومی ها باید نقش خودشان را به عنوان کسی که بالاترین ارتباط را با جامعه هدف داردو فضا سازی برای آگاهی بخشی به جامعه در سفر ریاست جمهوری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری می تواند یک فرصت بسیار عالی برای توسعه استان باشد، اذعان داشت: ایجاد فضای نشاط، تعامل، انسجام بین همه اعضا و عناصر و مدیریت را باید روابط عمومی ها انجام دهند.

مرادی همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرایی برای سفر ریاست جمهوری را خواستار شد و افزود: مدیران اجرایی در این حوزه برنامه ریزی جامع و کاملی را داشته باشند و زمینه را برای ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *