۰

اجتماعی و فرهنگی

تشکیل هفت کمیته برای راهپیمایی روز قدس در شهرستان سامان

جولای 23, 2014 در 18:02 توسط

فرماندار شهرستان سامان از تشکیل هفت کمیته در خصوص روز قدس و راهپیمایی روز قدس در این شهرستان خبر داد.

سعید صالحی فرماندار سامان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر، سعید صالحی پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد انتفاضه و قدس با اشاره بر اینکه هفت کمیته در خصوص روز قدس در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: در این راهپیمایی باید همکاری و مساعدت همه دستگاه ها اجرایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جمعه سوم مرداد ماه ساعت 11 صبح از مقابل حسینه صاحب الزمان به طرف مسجد جامع صورت می گیرد، اذعان داشت: مسیر راهپیمایی حسینه صاحب الزمان (عج)، خیابان شهید جعفر زاده، چهار راه قدس، میدان بسیج، خیابان سعدی و مسجد جامع سامان است.

صالحی با اشاره به اینکه مسیر پیاده روی  و راهپیمایی توسط کمیته فضا سازی تزیین و آماده شود، بیان داشت: در بخش زاینده رود راهپیمایی در روستای هوره انجام می شود و در روستای که توان برگزاری راهپیمایی با هماهنگی بلامانع است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان سامان بیان داشت: مظلومیت مردم فلسطین در این روز ها به وضوح دیده می شود و باید راهپیمایی امسال بیش از گذشته پر شور تر باشد.

سهراب بابا دایی بیان داشت: اقداماتی از قبیل تبلیغ و ترغیب مردم برای حضور در راهپیمایی  و فراهم نمودن امکانات تبلیغاتی، فراخوان برگزاری مسابقه برترین آدمک های استکبار جهانی، نصب بنر و پلاکرد در خیابان های سطح شهرصورت گیرد.

وی اذعان داشت: بستر سازی مناسب و تبلیغ برای حضور مردم توسط کمیته ها صورت گیرد.

با تشکر از سرکار خانم مرادی بابت ارسال این خبر

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *