۰

اجتماعی و فرهنگی / مذهبی

آغاز اعتکاف دانش آموزان پسر در شهرستان سامان

جولای 23, 2014 در 18:10 توسط

مراسم پرفیض اعتکاف دانش آموزی با حضور جناب آقای دهقانی ریاست اداره اموزش و پرورش شهرستان سامان وحجت الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، شهردار و معاون فرماندار و تنی چند از مسؤلین شهرستان سامان و روحانیت معزز در مسجد جامع سامان برگزار گردید.

23072014Copy of IMG_0043

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سامان، درابتدای این مراسم آقای دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان با خوش آمدگویی به مسؤلین و دانش آموزان، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش را پرداختن به امور تربیتی دانش آموزان دانست و خواستار همکاری و کمک تمامی مسؤلین به انجام این مهم شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان در سخنانی از دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف که این دستور قرآنی را در جهت مشارکت تمام مسؤلین در امور تربیتی و کمک و همکاری با آموزش وپرورش شدند تشکر و قدردانی کرد.

23072014Copy of IMG_0035

مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزان پسر در شهرستان سامان از 25 ماه مبارک به مدت 3 شب و با حضور دانش آموزان پسر برگزیده در مسجد جامع شهر سامان و با برنامه ریزی حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *