۰

خبر استانی

حضور مسئولان شهرستانی در نشست مشترک ائمه جمعه و کارگزاران نظام در استان

جولای 21, 2014 در 03:26 توسط

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدعلی نکونامˈ شامگاه یکشنبه درنشست مشترک ائمه جمعه و کارگزاران نظام در استان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون فضای خوبی برای کار و فعالیت در استان فراهم شده و مسوولان باید از این وضعیت بیشترین بهره را برای خدمت بی منت به مردم ببرند.

13920407154557120761873

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر و به نقل از خبرگذاری ایرنــا، وی باتشریح ویژگی های کارگزاران نظام اسلامی تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران نظام باید متوجه این نکته اساسی باشند که فرصت خدمت با تقدیم هزاران شهید نصیب آنان شده و آنان باید در محضر خدا برای مسوولیتی که بر دوش گرفته اند پاسخگو باشند.

حجت الاسلام نکونام عبادت، اقامه حق، حق مداری در امور، تقدم رضایت مردم بر رضایت اطرافیان، خدمت بی منت، توجه به طبقات پایین جامعه و تبعیت از ولایت فقیه را مهمترین شاخص های کارگزاران نظام اسلامی برشمرد.

وی همچنین با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و غزه بر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مسلمان و زیرستم فلسطین تاکید کرد.

ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ شامگاه یکشنبه در نشست مشترک ائمه جمعه و کارگزاران نظام در استان در محل مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با تاکید بر همدلی و وحدت تمامی گروه های قومی و سیاسی استان اظهارداشت: آثار وفاق قومی و جناحی باهدف مشترک توسعه استان مشهود است.

وی با تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام مخالفان ایشان را به گروه های سیاست بازان، افراطیون و سهم خواهان دسته بندی کرد و گفت: امروز نیز جامعه ما با تهدید جریان هایی از این دست مواجه است اما در سایه ولایت و درس آموزی از اتفاقات صدر اسلام ، اکثریت بیدار جامعه از دستاوردهای نظام پاسداری می کنند.

سلیمانی دشتکی با ارائه آمارهایی از فعالیت های دولت های نهم و دهم و ضمن برشمردن خدمات دولت قبل گفت: این دولت اشتباهاتی نیز داشته که باید از این خطاها درس بگیریم و مانع از تکرار چنین خطاهایی شویم.

وی افزایش نرخ تورم به 43 درصد، افزایش مطالبات بانکی، توقف و منفی شدن نرخ رشد کشور را از مهمترین خطاهای دولت قبل عنوان کرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: درآمد بی سابقه 600 میلیارد دلاری کشور از محل فروش نفت در دولت گذشته مشخص نیست در چه زمینه هایی هزینه شده و این در حالی است که آثار سیاست های غلط دولت قبل در اواخر سال 91 و 92 نمایان شد.

سلیمانی دشتکی گفت: از دو گروه باید گلایه کرد کسانی که از سیاست های غلط دولت قبل حمایت کردند و کسانی که در مقابل این گونه سیاست ها سکوت پیشه کردند.

وی حمایت و تایید مقام معظم رهبری از اقدامات دولت و مذاکره کنندگان هسته ای را مبین حرکت صحیح دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری اجرای موج دوم هدفمندی یارانه ها با کمترین شوک تورمی و کاهش هزینه های بهداشت و درمان را از خدمات قابل توجه دولت در کنار سایر اقدامات دولت یازدهم قابل توجه دانست.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: هم اکنون در استان تعامل مطلوبی بین مسوولان با ائمه جمعه و نمایندگان مجلس وجود دارد که این فضای همدلی، بستر مناسبی را برای پرهیز از امور حاشیه ای و شتاب بخشی به خدمت به مردم فراهم آورده است.

وی بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را از اقدامات قابل توجهی دانست که در ماه های اخیر در استان صورت گرفته و گفت: با بیش از یکصد سرمایه گذار داخلی و خارجی نشست های خوبی برگزار شده و با حدود 40 سرمایه گذار، زمینه تفاهم برای سرمایه گذاری در استان فراهم شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری با ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در حدود 9 ماهه اخیر در استان اظهار داشت: در این مدت مسئله طرح های انتقال آب از استان به خوبی مدیریت و با کار کارشناسی، حقوقی و قانونی جایگزینی روش انتقال آب با لوله و پمپاژ به جای حفر تونل مورد تایید شورای عالی آب قرار گرفت که امید آن می رود بزودی زمینه اجرای آن فراهم شود.

سلیمانی دشتکی همچنین سال گذشته را سال سختی از نظر کمبود اعتبار برای استان دانست و اظهار داشت: در سال گذشته تنها 36 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که این رقم 22.4 درصد بودجه پیش بینی شده برای سال 92 بود.

وی تصریح کرد: با اقداماتی که در ماه های اخیر صورت گرفت بالای 120 میلیارد تومان اعتبار برای استان جذب شده که از این میزان، اعتبارات قابل توجهی برای مصلا، فرهنگسرا، آموزش و پرورش و راه ها استان اختصاص یافت.

سلیمانی دشتکی همچنین از دعوت رییس جمهور و هیات دولت برای سفر به استان خبرداد و گفت: استان درحال تدارک برای میزبانی از دولت است و تلاش می شود تا دراین سفر، تامین صددرصدی اعتبار مورد نیاز برای طرح هایی که در سال 93 و 94 به بهره برداری می رسد، محقق شود.

وی همچنین از رایزنی با شرکت های بزرگ صنعتی و مالی برای جذب سرمایه گذاری به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام استان خبرداد .

سلیمانی دشتکی شتاب بخشی به اجرای طرح های زیرساختی مانند راه آهن، طرح های راه سازی، آب و طرح های فرهنگی را از اولویت هایی دانست که در سفر هیات دولت پیگیری می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست گفت: جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی حلاوت ماه رمضان را به کام مسلمانان تلخ کرده است.

ˈاسماعیل عامری گلستانˈ افزود: امروز حفظ وحدت و همدلی برای مبارزه با استکبار جهانی و پیشبرد امور کشور باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

پس از این نشست توزیع افطاری 10هزار نفری با مشارکت هیات های مذهبی در محل مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز شد.

در آیین پخت افطاری 10هزار نفری در شهرکرد بیش از 200نفر از فعالان هیات های مذهبی به صورت خودجوش مشارکت کردند.

http://s5.picofile.com/file/8131079900/IMG_5437_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079918/IMG_5438_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079926/IMG_5441_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079942/IMG_5442_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079950/IMG_5443_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079968/IMG_5444_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079976/IMG_5446_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079984/IMG_5447_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131079992/IMG_5448_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8131080026/IMG_5452_Copy_.Png

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *