۰

حوادث

واژگونی کامیون با یک مصدوم در جاده کمربندی سامان

دسامبر 16, 2020 در 19:52 توسط

رئیس پلیس راه سامان سامان – تیران از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز و مصدوم شدن راننده در جاده منتهی به کمربندی شهر سامان خبر داد.

سرگرد مرتضی لطفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سامانِ برتر با اعلام این خبر اظهار داشت: یک دستگاه کامیون بنز با یک نفر سرنشین که حامل بار سیب زمینی از شهر نافچ به زاهدان را داشت در مسیر رفت از جاده کمربندی سامان در حوالی ساعت 18 امروز واژگون شد.

وی علت حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده کامیون بنز، ترکیب و تقارن دو خط، تخطی از سرعت مطمئنه و بی مبادلاتی از سوی اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به علت نقص هندسی راه عنوان کرد.

رئیس پلیس راه سامان سامان – تیران افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی در بر نداشت و راننده کامیون مصدوم و توسط عوامل اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر از کامیون رها سازی و به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد اعزام شد.

گفتنی است کمربندی شهر سامان یکی از نقاط حادثه خیز در شهرستان سامان به شمار می رود که تاکنون بیش از 4 واژگونی ماشین سنگین را به همراه داشته است و انتظار می رود روند اصلاح و تکمیل این کمربندی از سوی اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری هر چه زودتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *