۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

راه‌اندازی ۴ پایگاه امداد و اورژانس جاده‌ای در شهرستان سامان مصوب شد

دسامبر 27, 2021 در 00:26 توسط

فرماندار شهرستان سامان توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی را ضروری دانست و گفت: راه‌اندازی چهار پایگاه امداد و اورژانس جاده‌ای در این شهرستان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان روز یکشنبه در نشست هماهنگی پایگاه‌های امداد و اورژانس جاده‌ای در شهرستان سامان تاکید کرد: در این شهرستان به‌علت حضور زیاد گردشگران و ارتباط آن با شهرستان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ضرورت حضور بیشتر پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر جاده‌ای احساس شد.

وی افزود: در این نشست مصوب شد یک پایگاه اورژانس جاده‌ای به دهستان شوراب صغیر و  یک پایگاه اورژانس جاده‌ای به روستای چم‌عالی واقع در سه‌راهی منتهی به پل تاریخی زمان‌خان اختصاص داده شود.

اکبریان تصریح کرد: همچنین مقرر شد یک پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر و بخش اداری جمعیت هلال‌احمر در سه‌راهی پل تاریخی زمان‌خان به سمت روستای چلوان مستقر شود.

وی یادآور شد: استقرار این پایگاه‌های امدادی جاده‌ای برای خدمات‌رسانی بیشتر به اهالی شهرستان سامان و گردشگران اثرگذار است.

اکبریان اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تسریع در روند راه‌اندازی این پایگاه‌های امدادی جاده‌ای از محل کمک دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، خیران نیک‌اندیش و اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *