۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

مرغداری سامان با قیمت ۴۰ میلیارد تومان به سرمایه‌گذار واگذار شد

سپتامبر 16, 2019 در 19:46 توسط

معاون اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مرغداری سامان با بیش از ۴۰ میلیارد تومان به سرمایه‌گذار جدید واگذارشده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، الله‌کرم‌ نصیری ظهر امروز در بازدید از مرکز کشت و صنعت مرغداری واقع در جاده شهرکرد – سامان اظهار داشت: مرغداری صنعتی این شهرستان قبل از انقلاب تاسیس شده و در هر دوره ۵۰۰ هزار قطعه جوجه پرورش داده و می‌تواند تاثیر مثبتی برای استان و کشور باشد، اما در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شده است‌.

وی افزود: مشکلات از نزدیک بررسی شده و با کار کارشناسی و حضور سرمایه‌گذار، مشکلات این مرغداری رفع و زمینه اشتغال خوبی در استان ایجاد خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات باغات شهرستان سامان بیان کرد: نمونه‌های جدید پیوندی در سطح شهرستان در حال انجام است که باعث‌ رکورد‌ تولید به ویژه در حوزه بادام می‌شود که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نصیری ادامه داد: نقش باغات در تولید میوه تاثیر مثبت دارد و از کارهای مثبت در حوزه باغداری باید استقبال شود.

وی گفت: سرمایه‌گذار بیش از ۴۰ میلیارد تومان مرغداری را خریداری کرده است اما یکسری مسائل حقوقی دارد و دیدگاه بر آن است که مسائل و مشکلات این مرغداری رفع تا تاثیر مثبتی در تولید گوشت سفید استان و کشور داشته باشد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *